Leiding

Leeftijd:
18+ jaar

Leiders en leidsters zijn jonge mensen die in hun vrije tijd zorgen voor sfeer, activiteiten en werking per tak en per groep; ze doen dat door samen met hun leden te spelen en met hen onderweg te zijn. Leiding is verantwoordelijk voor de organisatie en het toezicht tijdens scouting. Scouts en Gidsen Vlaanderen voorziet een vormingsaanbod voor leid(st)ers.

Je kan de groepsleiding steeds bereiken op het e-mailadres groepsleiding@scoutingantwerpenzuid.be

De groepsleiding van dit jaar bestaat uit:

• Evenwichtige Kangoeroe - Viktor-Mark Sterckx:           +32 493 63 48 28  -  viktormark@gmail.com
  • Sierlijke Stokstaart - Lisa Dekeyser:                              +32 484 85 88 95  -  dksr.lisa@gmail.com
  • Zorgeloze Seriema - Milo Bots:                                     +32 471 42 19 79  -  milo.bots@hotmail.com
  • Fidele Papegaai - Tiebe Kleinen:                                   +32 469 13 93 10  -  tiebe.kleinen.2003@gmail.com

Functies

Buren: Viktor-Mark zorgt dit jaar voor een goede verstandhouding tussen de scouts en de buren. Als er buren met vragen of opmerkingen zijn moet je dus bij hem zijn!

Financiën: Lisa houdt dit jaar alle uitgaven en inkomens bij en kijkt toe op het budget van de scouts.

Lokalen: Milo is dit jaar verantwoordelijk voor de lokalen. Hij zorgt er voor dat ze altijd zo goed mogelijk in orde zijn.

Communicatie: Tiebe is dit jaar verantwoordelijk voor de communicatie. Hij licht de ouders en anderen in over eventuele zaken of evenementen met betrekking tot de groep. Als er ouders of anderen zijn met vragen die niet 'takgerelateerd' zijn mogen ze hem altijd contacteren! (groepsleiding@scoutingantwerpenzuid.be of tiebe.kleinen.2003@gmail.com)