Individuele steekkaart

Wat is het?

De individuele steekkaart is het formulier waarop de ouders van scoutsleden jaarlijks de persoonlijke, sociale en medische gegevens van hun kind invullen. Dankzij deze informatie kunnen wij als leidingsploeg op een veilige en juiste manier reageren in een noodsituatie

Digitale steekkaart

Leden (of hun ouders) kunnen zelf een login aanmaken op de Groepsadministratie en de individuele steekkaart online invullen. Deze login wordt aangemaakt met het lidnummer dat op je lidkaart staat. Deze lidkaart wordt aan het begin van ieder jaar uitgedeeld. Indien je geen lidkaart hebt ontvangen kan je je leiding contacteren en bezorgen zij je het correcte lidnummer.

Enkel leiding en de leden zelf kunnen die informatie raadplegen.

Om correct op noodsituaties te reageren is het van belang dat de individuele steekkaart steeds correct is ingevuld. De leiding stuurt voor ieder kamp een herinnering uit om de steekkaart na te kijken.

Hier vind je een handleiding voor ouders.