Trooper

Vanaf nu maakt Scouting Antwerpen Zuid gebruik van Trooper! Door te klikken op deze link: Steun Scouting Antwerpen Zuid via Trooper, kan je online bestellen bij honderden webshops en steun je onze scoutsgroep. Als klant bij de winkel betaal je niets extra maar de winkel schenkt een percentage van je uitgave aan onze scoutsgroep! Meer informatie over dit initiatief kan je vinden op de website van Trooper.

Wil je graag gebruik maken van Trooper maar denk je dat je dit zal vergeten? Dan kan je de Trooperbot installleren. De Trooperbot komt tevoorschijn als je een product of webshop zoekt. Zo kan je meteen zien welke winkels een percentage van je aankoop aan onze groep schenken. Je moet dan enkel op de Trooperbot klikken om hem te activeren! De Trooperbot werkt wel enkel via Google Chrome. Je kan de Trooperbot downloaden via deze link: Trooperbot | Trooper.